torsdag 25. april 2013

Korall og (Yves Klein) blå....

....er favorittfarger akkurat nå. Jeg har malt en kasse, og funnet frem noe jeg har i korallfarger. Det er stua som har blitt fornyet litt med disse fargene. Jeg liker det veldig godt, kan bli litt vel sterilt her for min smak. Så har litt prosjekt å få det litt lunere og friskere her nå!
 
Det kan virke som jeg har sluttet og blogge kanskje, men det har bare blitt en veldig lang pause, som ikke var planlagt. Det er vel som med mange andre, at instagram tar litt over. Men var kjekt å knipse litt bilder med kamera i dag. Det er noe helt annet...
Får håpe dere ikke har glemt meg helt;)
Jeg er veldig i hagemodus for tiden. Gleder meg til det begynner å spire ute. Det er minimale tegn enda... Men inne har jeg begynnt å så litt. Her er det sukkererter på vei. Anbefaler å finne gartneren i deg. Å se det spire og gro er helt herlig:)
 
En liten "interiørbloggers bekjennelse" til slutt. Dette er mitt aller første oliventre. Det er vel nesten litt unikt til å være interiørblogger!!;) hehe
 
Håper du som er innom har en fin kveld!
 
Tenk grønt;)
 
Klem Kristina
 
Bag: søstrene grene

4 kommentarer:

KROnPRINSESSENE sa...

Glemt deg nei... aldri i livet ;)
Første Oliventre er jo virkelig imponerende hi, hi.
Herlige, friske farger.
Her går det fortsatt i neonrosa og mintgrønn er også hjertelig velkommen. det er forresten våren også. Selv om jeg ikke er noe hagemenneske er jeg klar for å plante i krukkene ;)
Klem May Helen

(eddas) sa...

Koselig med havesysler.....her har det aldri vært et oliventre:)
Friske farver hod deg....
fin helg!
klemklem

Rosa sa...

Kan ikke glemme deg, vet du! Såååå kos med nytt innlegg, har savnet de/ deg:-)

Jeg gikk også nylig til innkjøp av mitt første oliventre, spent på om jeg klarer holde liv i det;-)

Ønsker deg en super lørdag, her er det jobb som står på tapetet. Men SÅ blir det sofa og godis, gleder meg allerede:-D

Klemmer, Rosa

Unknown sa...

Herlig!! Elsker fargene ♥
Flotte bilder:))

Ha en fin helg:)